Tack %NAME% för att du kontaktade oss, vi kommer att svara snart
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.
Vårt mål är att våra kunder skall vara helt nöjd med våra tjänster och vi ger en nöjd kund garanti, där du som kund har möjlighet att inom 24 timmar efter genomförd städning höra av dig om det skulle vara något du är missnöjd med och få det åtgärdat kostnadsfritt!
Vi förbehåller oss rätten att avboka provstädningar vid höga arbetsbelastningar
Priserna som nämns är efter användning av RUT avdrag. Skulle RUT avdraget vara utnyttjat, kommer även RUT delen faktureras er.
Timpott
Vi tillämpar ett timpottssystem för våra städ abonnemang. Det är 13 stycken fyra veckors perioder under årets 12 månader, istället för en varierande månadssumma faktureras den totala årskostnaden jämt på 12 månader. Under ett år är det totalt 26 (varannan vecka) respektive 52 (varje vecka) städtillfällen. Eventuella avbokade tider sparas då i denna timpott och kan exempelvis användas för en extrastädning eller punktinsats som en storstädning eller fönsterputs.
Villkor:
Du kan även frysa städabonnemanget upp till två månader, t.ex vid semester, och behålla din ordinarie städare. Ett fryst abonnemang debiteras en administrativ kostnad på 250kr/månad. Det går att frysa städabonnemanget max ett tillfälle per år
Har ni funderingar kring hemstädningen är ni välkomna att kontakta oss.